سفر به مشهد ، کیش و قشم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هتل آپارتمان ملل مشهد

یکی از نزدیک ترین هتل آپارتمان های مشهد به حرم رضوی هتل آپارتمان ملل مشهد می باشد این هتل تک ستاره در 10 طبقه و 30 واحد اقامتی با امکانات مطلوب پذیرای زائران می باشد. برخی از مهم ترین امکانات هتل روم سرویس ، امکانات برای معلولین  و…. می باشد. همچنین کارکنان هتل مسلط به زبان عربی و انگلیسی هستند.

لیست هتل های ارزان قیمت و نزدیک به حرم امام رضا (ع)

لیست هتل های ارزان قیمت و نزدیک به حرم امام رضا (ع)

فاصله تا حرم امام رضا (ع) : 5 دقیقه پیاده

هتل ابریشم مشهد

هتل ابریشم از باسابقه ترین هتل های مشهد می باشد این هتل 2 ستاره در سال 1372 آغاز به کار کرد و در سال 1382 بازسازی شد . هتل ابریشم با داشتن 49 واحد اقامتی با امکانات کامل پذیرای زائران می باشد. از جمله مهم ترین امکانات هتل ابریشم پارکینگ ، کافی شاپ ، رستوران ، روم سرویس و …. می باشد. در سفر با تور مشهد و اقامت در این هتل بهترین لحضات خود را رقم بزنید.

هتل ابریشم مشهد

هتل ابریشم مشهد

فاصله تا حرم امام رضا (ع) : 11 دقیقه پیاده

هتل آپارتمان کنعان مشهد

یکی از هتل های تک ستاره مشهد نزدیک به حرم رضوی می باشد. این هتل دارای 28 واحد اقامتی با امکانات مطلوب است. از جمله مهم ترین امکانات هتل می توان به پارکینگ ، رستوران ، اینترنت ، روم سرویس و … اشاره کرد.

هتل آپارتمان کنعان مشهد

هتل آپارتمان کنعان مشهد

فاصله تا حرم امام رضا (ع) : 7 دقیقه پیاده

هتل آپارتمان نیکا مشهد

هتل نیکا از هتل های تک ستاره مشهد است که در خیابان امام رضا واقع شده . از مهم ترین امکانات هتل نیکا می توان به پارکینگ ، کافی شاپ ، امکانات برای معلولین ، اینترنت ، روم سرویس اشاره کرد . کارکنان هتل نیکا مسلط به زبان عربی و انگلیسی می باشند.

هتل آپارتمان نیکا مشهد

هتل آپارتمان نیکا مشهد

فاصله تا حرم امام رضا (ع) : 700 متر

هتل آپارتمان مجید مشهد

هتل آپارتمان مجید از هتل های تک ستاره مشهد است که در خیابان خسروی واقع شده از مهم ترین ویژگی های هتل دسترسی مهمانان به مرکز شهر و حرم رضوی می باشد. برخی از امکانات هتل مجید مشهد شامل پارکینگ ، کافی شاپ ، رستوران ، امکانات برای معلولین ، اینترنت ، نمای حرم است .

هتل آپارتمان مجید مشهد

هتل آپارتمان مجید مشهد

  • ۹۷/۰۴/۰۱
  • سحر سعیدی

هتل های مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی