سفر به مشهد ، کیش و قشم.

بایگانی

۲۵ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

اگر این دو جزیره را از نظر جاذبه های طبیعی مقایسه کنیم باید گفت که جزیره ی قشم که بزرگترین جزیره ی عیر مستقل جهان می باشد دارای جاذبه های طبیعی بیشتر ی می باشد. که در دنیا کم نظیر است اگر از آن دسته افرادی هستید که به طبیعت گردی علاقه مندید طبیعت جزیره ی قشم بهترین مقصد برای شما می باشد چرا که جاذبه های طبیعی و دست نخورده این جزیره بسیار منحصر به فرد و خیره کننده است . دشت‌ها، دره‌ها، سواحل ، کوه‌ها ، حیات وحش خاص ، و پدیده های زمین شناسی نادر در این جزیره به چشم می خورد که گردشگران را حیرت زده می کند. لازم به ذکر است که جزیره ی کیش نیز طبیعت زیبا و خیره کننده ای دارد اما در مقایسه با قشم کمرنگتر است .

سفر به کیش یا قشم ، کدام بهتر است

سفر به کیش یا قشم ، کدام بهتر است

اگر به تفریحان مختلف مانند تفریحات آبی و به روز ترین تفریحات دنیا علاقه مندید بهتر است به کیش سفر کنید . چرا که این جزیره امکانات تفریحی قابل توجهی را داراست . علاوه بر این مجتمع های تجاری و انواع هتل های لوکس در کیش نسبت به قشم بیشتر است . اما از دید گردشگران کالاهای جزیره ی قشم قیمت مناسب تری نسبت به کیش دارند. لازم به ذکر است در چند سال اخیر تفریحات متنوعی مانند جت اسکی و قواصی در جزیره ی قشم  ایجاد شده اما به گستردگی کیش نمی باشند . در اخر هم به قیمت تورهای این دو جزیره اشاره می کنیم در ایام نوروز تورهای کیش نسبت به تورهای قشم گران تر هستند.

سفر به کیش یا قشم ، کدام بهتر است

سفر به کیش یا قشم ، کدام بهتر است

  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

هتل قصر طلایی مشهد

یکی از هتل های مشهد که بسیار لوکس و شیک می باشد هتل قصر طلایی مشهد است . این هتل دارای 357 اتاق با امکانات کامل می باشد . از جمله مهم ترین امکانات هتل قصر طلایی می توان به وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، خدمات خانه داری، ترانسفر فرودگاهی، سرویس اتاق، چایخانه سنتی، کافی نت ، کافی شاپ ، استخر و سونا ، خدمات ماساژ و فروشگاه اشاره کرد . همچنین رستوران های هتل انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کند.

هتل قصر طلایی مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

این هتل شیک و 5 ستاره دارای 223 اتاق با امکانات کامل می باشد . مهم ترین امکانات هتل مجلل درویشی وای‌فای رایگان، آسانسور، کافی‌شاپ، پارکینگ رایگان، استخر، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، صندوق امانات، پذیرش ۲۴ ساعته، خشکشویی، سونا، جکوزی، سالن ورزشی و مرکز خرید می باشد . همچنین این هتل دارای پنت هوس و سونای خشک در برخی اتاق ها می باشد. این هتل لوکس و شیک دارای چندین رستوران و کافی شاپ می باشد که غذاهای ایرانی و بین المللی را به مهمانان ارائه می دهد. این هتل حدود 2 کیلومتر از حرم رضوی فاصله دارد.

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل هما 2 مشهد

هتل هما 2 مشهد یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد که دارای 207 اتاق مجلل با امکانات کامل می باشد . مهم ترین امکانان هتل می توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، استخر، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، خود پرداز، آرایشگاه، فروشگاه، فضای سبز، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، امکان شارژ وسایل الکترونیکی اشاره کرد . همچنین حدود 18 دقیقه تا حرم امام رضا فاصله دارد.

هتل هما ۲

هتل هما ۲

هتل ایران مشهد

یکی از باسابقه ترین  هتل ایران مشهد می باشد که 40 سال در زمینه ی هتلداری تجربه دارد . هتل ایران چندین بار موزد بازسازی قرار گرفته که آخرین بازسازی هتل به سال 88 برمی گردد . از مهم ترین امکانات هتل می توان به لابی، آسانسور، کافی شاپ، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، تاکسی سرویس، لاندری، سونا و جکوزی، اعلام حریق، کافی نت، فروشگاه، سرویس بهداشتی ایرانی، اینترنت، سونا خشک، تماشای جعی تلویزیون در لابی، روزنامه، سرویس اتاق، رستوران اشاره کرد . این هتل حدود 5 دقیقه تا حرم رضوی فاصله دارد.

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد که دارای موقعیت مکانی منحصر به فردی است چرا که در ضلع شرقی حرم امام رضا و در قسمت ورودی صحن هدایت قرار گرفته و قسمتی از هتل درحرم قرار دارد. این هتل در 2 طبقه و 57 واحد اقامتی با امکانات کامل پذیرای مهمانان می باشد .

  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

هتل سارا کیش

یکی از بهترین هتل های کیش هتل سارا می باشد . این هتل 3 ستاره در سال 1388 در 3 طبقه و 72 واحد افتتاح شد .از جمله مهم ترین امکانات هتل سارا کیش کافی شاپ 24 ساعته ، چای خانه سنتی ، رستوران و سالن همایش می باشد. علاوه بر این هتل سارا دارای موقعیت مکانی مطلوبی می باشد چرا که در نزدیکی این هتل اسکله ی تفریحی و مراکز خرید پردیس و پانیذ قرار گرفته است .

هتل سارا کیش

هتل سارا کیش

هتل آرامش کیش

هتل ارامش کیشاز هتل های 3 ستاره کیش می باشد که در سال 1390 با دو ساختمان و 67 واحد اقامتی افتتاح شد . این هتل دارای امکانات مطلوبی می باشد و در نزدیکی دانشگاه شریف پردیس بین الملل و مرکز خرید زیتون واقع شده است .

هتل آرامش کیش

هتل آرامش کیش

هتل شایلی کیش

هتل شایلی در سال 1394 با 40 واحد اقامتی افتتاح شد . این هتل دارای موقعیت مکانی خوبی می باشد چرا که دانشگاه شریف پردیس بین الملل ، مرکز خرید ونوس و ساحل خلیج فارس در نزدیکی هتل هستند . از جمله مهم ترین امکانات این هتل 3 ستاره رستوران و کافی شاپ می باشد.

بهترین هتل های ارزان قیمت کیش

بهترین هتل های ارزان قیمت کیش

هتل دیدنی های کیش

این هتل که در نزدیکی بازار مرجان واقع شده دارای اتاق های ویلایی بزرگ با امکانات مطلوب می باشد . جاذبه های گردشگری کیش تا هتل دیدنی ها فاصله ی اندکی دارند . علوه بر این در هنگام صرف شام در این هتل می توانید به موسیقی زنده نیز گوش دهید.

هتل دیدنی های کیش

هتل دیدنی های کیش

هتل جام جم کیش

هتل جام جم 40 سال در کسب رضایت مهمانان خود تلاش کرده است . این هتل دارای 52 اتاق مجهز، رستوران با غذاهای باکیفیت ،و کافی شاپ می باشد . موقعیت مکانی این هتل بسیار مطلوب است چرا که در نزدیکی اسکله ی تفریحی کیش ، مراکز خرید کیش واقع شده .

بهترین هتل های ارزان قیمت کیش

بهترین هتل های ارزان قیمت کیش

  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

اگر به غذاهای تند علاقه مندید توصیه می کنیم غذاهای محلی قشم را امتحان کنید . یکی از هیجان انگیزترین و خوش مزه ترین تجربه ها در این جزیره خوردن ماهی های متنوع با شیوه های پخت مختلف می باشد . در رستوران های قشم می توانید از خوردن این غذاهای محلی لذت ببرید . در این مطلب چنتا از بهترین رستوران های قشم را نام می بریم .

رستوران قلعه قشم

در نزدیکی قلعه ی پرتغالی ها این رستوران قرار گرفته که از بهترین رستوران های قشم محسوب می شود. صرف غذا به همراه تماشای دریا بسیار لذت بخش خواهد بود. می توانید داخل و یا خارج از رستوران غذای خود را صرف کنید. منوی رستوران به صید روزانه بستگی دارد. به همین دلیل هر روز سوپرایز جدیدی دارید. این موضوع روی ساعات کار رستوران نیز تاثیر می گذارد بنابر این بهتر است قبل از رفتن به رستوران با آن تماس بگیرید. از معرف ترین غذاهای رستوران  خوراک کوسه، خوراک صدف، میگو و ماهی مرکب می باشد.

تلفن رستوران قلعه قشم : ۰۷۶ ۳۵۲۲ ۴۷۶۵

در جزیره قشم به کدام رستوران ها برویم

رستوران قلعه قشم

رستوران خاله قشم

این رستوران در نزدیکی رستوران قلعه واقع شده در این جا می توانید غذاهای خانگی و اصیل قشم را امتحان کنید. آشپز این رستوران از بومی های این جزیره می باشد که غذاهای بومی جزیره را برای مسافران آماده می کند. غذاهای معروف این رستوران فلافل، سمبوسه، کوسه، ماهی مرکب، میکس که ترکیبی از کوسه و میگو است ، عنکاس یا انکاس می باشد. در این رستوران این غذاها به صورت سلف سرویس و ساندویچ ارائه داده می شود.

در جزیره قشم به کدام رستوران ها برویم

در جزیره قشم به کدام رستوران ها برویم

رستوران نعیم قشم

اگر به میگو علاقه مندید میگوهای پکی رستوران نعیم را امتحان کنید . این رستوران با فضای دنج و دوستانه دارای غذاهای خوشمزه ای مانند مرغ، کباب، استیک، قلیه ماهی ، ماهی شیر، میگو، و ماهی کبابی  می باشد . سرو غذا در این رستوران سلف سرویس می باشد لازم به ذکر است در اکثر رستوران های قشم از برنج هندی استفاده می شود.

همچنین بخوانید :   رستوران نعیم قشم

تلفن رستوران نعیم قشم: ۰۷۶۳۵۲۴۲۴۹۴

در جزیره قشم به کدام رستوران ها برویم

رستوران نعیم قشم

رستوران الوند قشم

این رستوران واقع در هتل الوند می باشد که دارای غذاهای با کیفیت دریایی از جمله قلیه ماهی، کوسه، میکس دریایی، شیرماهی میگو ، ماهی سوخاری و … می باشد. رستوران الوند قشم دارای بوفه ی سلف سرویس نیز می باشد . قیمت غذاهای این رستوران نسبت به رستوران های دیگر قشم کمی بالاست . لازم به ذکر است پرسنل این رستوران بسیار مودب هستند.

تلفن رستوران الوند قشم : ۳۰۰۷ ۳۵۲۲

در جزیره قشم به کدام رستوران ها برویم

رستوران الوند قشم

رستوران ابشار قشم

یکی از قدیمی ترین رستوران های قشم رستوران آبشار قشم می باشد . که دارای ۲ شعبه در نزدیکی هم می باشد. منوع این رستوران متنوع با انواع غذاهای دریایی می باشد. معروف ترین غذاهای این رستوران ماهوی هامور و میگوی سوخاری می باشد.

تلفن رستوران آبشار قشم: ۲۷۰۰ ۷۱۴ ۰۹۳۶

در جزیره قشم به کدام رستوران ها برویم

رستوران ابشار قشم

رستوران حاج غفور قشم

اگر تمایل دارید طعم واقعی قلیه را بچشید رستوران حاج غفور را انتخاب کنید . این رستوران معروف دارای میگوهای بسیار خوشمزه ای نیز می باشد. لازم به ذکر است تمام غذاهای دریایی در قشم تند هستند.

در جزیره قشم به کدام رستوران ها برویم

رستوران حاج غفور قشم

فست فود شاورما

این رستوران برای کسانی است که همیشه از خوردن فست فود لذت می برند مناسب است  . فست فود شاورما طرفداران فراوانی در قشم دارد. این فست فود در کنار مرکز خرید سیتی سنتر واقع شده . علاوه بر این فست فودهای فراوانی در قشم وجود دارد مانند فست فود پدر خوب .

  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

 موزه مرکزی آستان قدس رضوی

در حرم امام رضا مکانی برای نگهداری اشیای نفیسی که محبان اهل بیت به اقا امام رضا تقدیم کرده اند ایجاد شده است . این مکان در سال 1378 برای بازدید عموم افتتاح شد ودر حال حاضر به 11 موزه با موضوعات مختلف تبدیل شده است. همچنین در طبقه ی همکف این مکان موزه ای برای نمایش هدایایی که به علی خامنه ای هدیه داده شده است وجود داردو این اشیاء ارزشمند توسط شخصیت های داخلی و خارجی به آقای خامنه ای هدیه داده شده است.

 موزه بزرگ خراسان رضوی

موزه بزرگ خراسان رضوی در 12 طبقه و زیر بنای 18000 متر توسط شهرداری مشهد و اجرای سازمان میراث فرهنگی ساخته شد . معماری این موزه از بنای هارونیه و عمارت خورشید الهام گرفته شده است. این موزه در بوستان کوه سنگی واقع شده و از بخش های مختلفی مانند موزه های متنوع ، اتاق پژوهشگران، محل نمایش دائمی اشیاء، فضای اداری تشکیل شده است.

موزه علوم زمین مشهد

این موزه با 450 متر مربع در سال 1385 افتتاح شد و دارای بخش های مختلفی می باشد که شامل سنگ‌ها ، کانی‌ها ، فسیل ، مخزن با هزار نمونه، سالن نمایش فیلم و کارگاه  می باشد.

موزه علوم زمین مشهد

موزه علوم زمین مشهد

 موزه فردوسی مشهد

در زمان بنیان آرامگاه فردوسی قسمتی از محوطه برای ساختن چایخانه سنتی انتخاب شد بعدها این مکان به موزه تغییر کاربری داد و اشیاء مرتبط با توس و روزگار فردوسی به نمایش عموم گذاشته شد. فرهنگ دوستان فراوانی برای بازدید از این موزه به این مکان می روند.

موزه فردوسی مشهد

موزه فردوسی مشهد

موزه آرامگاه نادری مشهد

این موزه در محل آرامگاه نادر شاه در چهار راه فردوسی مشهد واقع شده .فضای موزه دارای ویترین های فراوانی می باشد که در آن اشیاء جنگی مربوز به زمان قاجار و افشاریه نگهداری می شود.

موزه آرامگاه نادری مشهد

موزه آرامگاه نادری مشهد

موزه حوضخانه هزاردستان مشهد

این موزه با 350 متر مربع وسعت در راسته بازار جنت واقع شده . قبل از تغییر کاربری این مکان حوضخانه ی یکی از خانه های قدیمی در منطقه ی سراب بوده است. هدف از تغییر کاربری نمایش فرهنگ و هنر ایران به گردشگران داخلی و خارجی می باشد.

پربازدید ترین موزه های مشهد

پربازدید ترین موزه های مشهد

موزه بنیاد شهید مشهد

در فضای اداره ی بنیاد شهید مشهد موزه بنیاد شهید واقع شده که در ابتدای بلوار مدرس مشهد واقع شده . این موزه نمایش کوچکی از جنگ ایران و عراق است. اکثر اشیاء موجود در این موزه از طرف خوانواده ی شهدا تقدیم شده است.

موزه بنیاد شهید مشهد

موزه بنیاد شهید مشهد

  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش دارای زیر بنای 10 هکتار می باشد . که هتلی بسیار بزرگ، شیک و مجلل است . این هتل 5 ستاره دارای انواع اتاق ها و سوئیت های لوکس و شیک است . این هتل با 190 واحد اقامت با امکانات کامل و نمای رو به دریا پذیرای مهمانان می باشد. علاوه بر این ها هتل دارای موقعیت مکانی مطلوبی است چراکه پارک مرجان ، پارک دلفین ، باغ پرندگان و آکواریوم کیش در نزدیکی این هتل می باشند.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش اولین هتل در خاورمیانه با سوئیت های روی دریا می باشد . هتل ترنج به دو بخش هتل ساحلی و سوئیت های روی آب تقسیم می شود. سوئیت های روی آب این هتل 5 ستاره دارای کف شیشه ای هستند .این هتل شیک و لوکس دارای امکانات و خدمات منحصر به فردی می باشد. مهمانان می توانند از رستوران و کافی شاپ ساحلی نیز استفاده کنند.

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

هتل شایان کیش

یکی ازهتل های 4 ستاره کیش هتل شایان کیش می باشد که 45 سال پیش ساخته شده و دارای موقعیت مکانی ، خدمات و امکانات منحصر به فرد می باشد . بیشتر اتاق های این هتل نمایی از دریا دارند .این هتل 4 ستاره به مرکز خرید زیتون، ونوس، اسکله بزرگ تفریحی و مرکز غواصی کیش بسیار نزدیک است . هتل شایان با 195 اتاق مجهز پذیرای مهمانان می باشد.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش

هتل ایران کیش

یکی از بهترین هتل های کیش هتل ایران کیش می باشد . که از 2 برج تشکیل شده که در طبقه ی اول و هفتم به هم متصل می شوند. بیشتر اتاق های این هتل 5 ستاره نمایی رو به دریا دارند. همچنین موقعیت مکانی مطلوبی دارد چراکه مرکز تجاری سارینا 2، کارتینگ، دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین الملل و مرکز خرید مروارید در نزدیکی هتل قرار دارند.

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل داریوش کیش

یکی از معروف ترین هتل های کیش هتل داریوش کیش می باشد . این هتل 5 ستاره با 168 واحد اقامتی در 3 طبقه ساخته شده و امکانات و خدمات مطلوبی را به مهمانان ارائه می دهد. علاوه بر این معماری این هتل از تخت جمشید و پاسارگاد الهام گرفته شده . موقعیت مکانی هتل بسیار مطلوب است چرا که به مجتمع تجاری سارینا 1، بازار پردیس 2 و ساحل بسیار نزدیک است.

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

ژئو پارک قشم

زئو پارک به منطقه ای گفته می شود که چند پدیده زمین شناسی ، زیستی ، تاریخی ، طبیعی و میراث فرهنگی را هم زمان داشته باشد . ژئو پارک قشم اولین ژئوپارک در خاورمیانه می باشد . که در سال ۲۰۰۶ در فهرست ژئوپارک های دنیا جا گرفته است . ژئو پارک قشم دارای موزه ای می باشد که تصاویر حیات وحش منطقه را به نمایش می گذارد . به دلیل قرار گرفتن این ژئو پارک در بین ژئو پارک اروپا و شرق آسیا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از ویژگی های خاص این ژئو پارک قرار گرفتن آن کنار جنگل های حرا می باشد . در این ژئو پارک ۲۲۰ توع پرنده ، ۲۰ نوع جانور ، ۳۰ نوع خزنده وجود دارد که اکوسیستم قوی را تشکیل داده اند. علاوه بر اینها آثار تاریخی پیدا شده در این منطقه به دوره ی مادها می رسد.

عجیب ترین دیدنی های قشم

ژئو پارک قشم

جنگل های حرا

جنگل های حرا گونه ای از گیاهان با ارتفاع ۳ تا ۶ متر می باشند که در آب های شور می رویند و دارای برگ های سبز روشن می باشند. و در زمان مد به زیر دریا می روند . این درختان آب دریا را جذب کرده و نمک آن را دفع می کنند همانند یک آب شیرین کن طبیعی .

عجیب ترین دیدنی های قشم

جنگل های حرا

غار نمک

بلندترین منطقه در قشم کیش کوه نام دارد که به آن کوه نمکدان نیز می گویند چرا که از نمک تشکیل شده است . این منطقه در بخش جنوبی جزیره قشم قرار دارد. طبق تحقیقات صورت گرفته مشخص شده است که تنفس برای افرادی که دچار آسم یا بیماری تنفسی هستند در این غار مفید می باشد.

عجیب ترین دیدنی های قشم

غار نمک

تنگه چاهکوه

در روستای چاهکوه  ۲ دره وجود دارد که بر هم عمود شده اند و دیواره ی عمودی دارند . دیواره های این دره دارای شیارهای فرسایشی و حفره های بیضی مانند هستند که این دره را بسیار زیبا و تماشایی ساخته اند.

عجیب ترین دیدنی های قشم

تنگه چاهکوه

بام قشم

بلند ترین منطقه در جزیره ی قشم بام قشم می باشد که چشم انداز زیبایی از جزیره در بام قشم پیداست. جنگل های حرا و سواحل شمالی خلیج فارس از بالای این بام مشخص می باشد.

دره ستاره ها

یکی از زیباترین نمونه های فرسایشی در این جزیره دره ی ستاره ها می باشد. به دلیل شکل بخصوص در این دره گردش باد در آن باعث ایجاد صدا در آن می شود که یکی از عجایب ۷ گانه قشم است.

عجیب ترین دیدنی های قشم

دره ستاره ها

زیستگاه لاک پشت ها

یکی از بهترین مکان ها برای تخم گذاری لاک پشت ها شن و ماسه های ساحل قشم می باشد . لاکپشت ها در فصل بهار تخم گذاری می کنند . گردشگران می توانند شب ها و در زیر نور ماه به تماشای لاک پشت های غول پیکر بروند. در جزیره ی قشم ۵ گونه از ۸ گونه لاکپشت موجود در جهان زندگی می کنند.

عجیب ترین دیدنی های قشم

زیستگاه لاک پشت ها

  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

مرکز خرید هفده شهریور مشهد

یکی از ارزان ترین مراکز خرید در مشهد مقدس مرکز خرید 17 شهریور می باشد. فروشگاه های این مرکز خرید بازار رقابتی را به وجود آورده است که تعداد زیادی از زائران و ساکنان مشهد را به خود جذب کرده است. در میدان هفده شهریور فروشگاه های عمده فروشی پارچه وجود دارد که به نرخ عمده به زائران تک فروشی نیز می کنند.

خریدی ارزان در مراکز خرید مشهد

خریدی ارزان در مراکز خرید مشهد

بازار رضا مشهد

یکی از بزرگترین ،قدیمی ترین و معروف ترین بازارهای مشهد بازار رضا مشهد می باشد . این بازار در سال 1354 در نزدیکی حرم امام رضا ساخته شد. بازار رضا با داشتن معماری ایرانی و سنتی نمایی از فرهنگ و هنر مردم مشهد را به نمایش می گذارد. علاوه بر خرید اجناس مختلف با قیمت های مقرون به صرفه می توانید از معماری زیبای این بازار نیز لذت ببرید . از جمله مهم تراین کالاهایی که در این بازار ارائه می شود می توان به عقیق و فیروزه، زعفران ، پوشاک، عطریات ، شیرینی‌جات، سجاده ، جانماز و … اشاره کرد.
مرکز خرید بازار سپاد مشهد

یکی از بزرگترین ، شلوغ ترین و معروف ترین بازارهای مشهد بازار سپاد مشهد می باشد . که انواع کالاها را قیمت مطلوب به زائران ارائه می دهد. این مرکز خرید همه روزه میزبان زائران می باشد.

خریدی ارزان در مراکز خرید مشهد

خریدی ارزان در مراکز خرید مشهد

مرکز خرید خیابان عنصری مشهد

در محدوده ی خیابان 17 شهریور مراکز خرید ارزان ، فراوان می باشد .یکی از انها خیابان عنصری مشهد است . در این خیابان لباس فروشی های فراوانی وجود دارد که اجناس خود را به قیمت مناسبی ارائه می دهند.

مرکز خرید سی متری طلاب مشهد

در سی متری طلاب و بلوار مفتح مراکز خرید فراوانی وجود دارد که کالاهای مختلفی مانند پوشاک زنانه ، مردانه و پچگانه با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهند . نکته قابل توجه آن است که همه ی فروشگاه های این منطقه ارزان فروش نیستند و باید کمی پرس و جو کنید تا کالا را با قیمت ارزان خریداری کنید.

خریدی ارزان در مراکز خرید مشهد

خریدی ارزان در مراکز خرید مشهد

مرکز خرید ایثار مشهد

این مرکز خرید در مشهد ارائه دهنده ی مانتوهای مجلسی و اسپرت و دخترانه می باشد که در خیابان ایثار واقع شده است.

مرکز خرید فردوسی مشهد

یکی از پرطرفدارترین پاساژهای مشهد پاساژ فردوسی مشهد می باشد . در این مرکز خرید انواع کالاها و سوغاتی های مورد نیاز شما وجود دارد که با قیمت مطلوب به زائران ارائه داده می شود. در کنار این مرکز خرید بازار فردوسی 2 نیز به تازگی تاسیس شده که خدمات مطلوبی را ارائه می دهد.

خریدی ارزان در مراکز خرید مشهد

خریدی ارزان در مراکز خرید مشهد

  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

بهتر است قبل از سفر به جزیره از قیمت اجناس در محل سکونت خود اطلاع پیدا کنید تا در هنگام خرید از مراکز خرید کیش سردرگم نشوید . شاید خرید برخی کالاها از کیش به سود شما نباشد.

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

در روز اول سفر خود خرید عمده انجام ندهید و سعی کنید قیمت و کیفیت کالاها را در بازارهای مختلف بسنجید تا بتوانید جنس با کیفیت و قیمت مطلوب پیدا کنید. ممکن است جنسی را در یک مرکز خرید با قیمت بالا خریداری کنید و سپس در مرکز خرید دیگری همان جنس را با کیفیت بهتر و قیمت ارزان تر ببینید.

قبل اینکه بخواهید از بازاری بازدید کنید بهتر است موقعیت بازارهای کیش را روی نقشه پیدا کنید چرا که اکثر مراکز خرید کیش در نزدیکی هم قرار دارند و می توانید همزمان از آنها دیدن کنید. مثلا مراکز خرید پردیس ۱، پردیس ۲، پانیذ، مرکز تجاری کیش و زیتون  در کنار یکدیگر واقع شده اند .

اگر قصد خرید لوازم برقی و خانگی در کیش را دارید بهتر است از قیمت ها ارزیابی دقیقی داشته باشید که به سختی آوردنشان بیارزد. قیمت لوازم برقی خانگی در کیش از نمایندگی های تهران حدود 30 درصد پایین تر می باشد.

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

وسائل الکترونیکی مانند لبتاب ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ، موبایل و … در این جزیره تفاوت چندانی با نقاط دیگر ایران ندارد. بهتر است در شهر خود قیمت این وسایل را داشته باشید و در زمان خرید این وسایل از فروشنده مهلت استفاده 24 ساعته بگیرید و از آنها بپرسید آیا این وسایل در شهر شما گارنتی دارد یا خیر .

اگر قصد خرید پوشاک از این جزیره را دارید باید بدانید هیچ فروشگاهی شعبه ی برندهای اصلی به طور مستقیم نیستند و مارکهایی مانند (تامی، ورساچی، دیزل، لیوایز، آرمانی، لاگوست، نایکی، آدیداس، کانورس، تیمبرلند، کلارکس، زارا، پوما و …) در این جزیره اوریجینال نمی باشند.

بدون در نظر گرفتن مارک و برند قیمت پوشاک در کیش 10 تا 20 درصد از نقاط دیگر ایران ارزان تر می باشد و با توجه به قیمت آنها کیفیت مطلوبی دارد.

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

به دلیل اینکه جزیره ی کیش دارای اب و هوای مرطوب و گرم می باشد توجه کنید که این رطوبت و گرما روی پوشاک که قصد خرید ان را دارید تاثیر نگذاشته باشد .

لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید . قیمت آنها 10 تا 30 درصد از نمونه ی مشابه مراکز خرید تهران ارزان تر است .

قیمت شکلات در این جزیره از مناطق دیگر ایران بسیار ارزان تر می باشد . هنگام خرید شکلات در کیش حتما به تاریخ مصر ف ان توجه کنید.

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

سعی کنید روز اخر سفر از مراکز خرید کیش خرید نکنید چرا که ممکن است کالایی نیاز به تعویض داشته باشد اما شما دیگر وقت تعویض نداشته باشید .

در زمان خرید کالا از فروشگاه های بازار باید بسته به خریدتان یک یا چند کارت شرکت در قرعه کشی همان بازار به شما داده شود.

اگر تمایل دارید در قرعه کشی شرکت کنید باید قبل از آغار مراسم قرعه کشی مشخصات خود را در برگه وارد کرده و در صندوق های موجود در بازار بیاندازید.

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

اگر چند برگه قرعه کشی دارید در همه آنها فقط نام خودتان را وارد نکنید . نام همراهانتان را نیز در برگه بنویسید و به صندوق ها بیاندازید .

به طور کلی بازارها در غروب افتاب قرعه کشی را انجام می دهند برخی از بازارها صبح و ظهر مراسم را انجام می دهند بهتر است از فروشنده زمان قرعه کشی در بازار را بپرسید.

اگر برنده ی قرعه کشی شوید باید کارت شناسایی معتبر و بلیط برگشت را به مسئول قرعه کشی نشان دهید.

  • سحر سعیدی
  • ۰
  • ۰

هتل آپارتمان کیمیا ۲

این هتل متعلق به مجموعه هتل های کیمیای قشم می باشد . و دارای سوئیت ها با امکانات مناسب می باشد که برای سفر های دسته جمعی بسیار مناسب است . این هتل در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد و در سال ۱۳۹۴ نیز بازسازی شده است . بازار قدیم قشم ، قلعه ی پرتقالی ها ، پارک ساحلی زیتون در نزدیکی این هتل هستند.

اقامتی ارزان در هتل های قشم

اقامتی ارزان در هتل های قشم

هتل آسمان قشم

این هتل در خیابان ساعت که از اصلی ترین خیابان های قشم می باشد واقع شده . این هتل هم نزدیک به دریا می باشد و هم به بازار قدیمی قشم نزدیک است . از مهم ترین امکانات این هتل رستوران ، چایخانه سنتی ، و اینترنت می باشد که برای رفاه گردشگران تور قشم مهیا شده .

اقامتی ارزان در هتل های قشم

هتل آسمان

هتل نخل زرین

هتل نخل زرین حدود یک ربع پیاده تا ساحل فاصله دارد . و به بازار ماهی فروشان قشم نیز نزدیک است . مهمانان این هتل ۳ ستاره معتقدند نسبت به هزینه ای که می کنید امکانات خوبی خواهید داشت .

اقامتی ارزان در هتل های قشم

هتل نخل زرین

هتل مروارید

این هتل از هتل های ۱ ستاره قشم می باشد . یک کیلومتر تا ساحل دریا فاصله دارد . این هتل ۲ طبقه دارای ۹ واحد اقامتی می باشد . هتل مروارید که در سال ۹۳ افتتاح شده است هتلی نوساز و تمیز می باشد . همچنین مرکز خرید سیتی سنتر در نزدیکی این هتل واقع شده است .

اقامتی ارزان در هتل های قشم

هتل مروارید

هتل آرام قشم

یکی دیگر از هتل های ارزان قشم هتل آرام قشم می باشد که مهمانان آن معتقدند دارای فضای دنج با امکانات مناسب می باشد . همچنین تا ساحل دریا زیاد فاصله ندارد. مرکز خرید ستاره قشم در نزدیکی این هتل واقع شده  و از مهم ترین امکانات این هتل در دسترس بودن اینترنت می باشد.

اقامتی ارزان در هتل های قشم

هتل آرام قشم

  • سحر سعیدی