سفر به مشهد ، کیش و قشم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

اگر این دو جزیره را از نظر جاذبه های طبیعی مقایسه کنیم باید گفت که جزیره ی قشم که بزرگترین جزیره ی عیر مستقل جهان می باشد دارای جاذبه های طبیعی بیشتر ی می باشد. که در دنیا کم نظیر است اگر از آن دسته افرادی هستید که به طبیعت گردی علاقه مندید طبیعت جزیره ی قشم بهترین مقصد برای شما می باشد چرا که جاذبه های طبیعی و دست نخورده این جزیره بسیار منحصر به فرد و خیره کننده است . دشت‌ها، دره‌ها، سواحل ، کوه‌ها ، حیات وحش خاص ، و پدیده های زمین شناسی نادر در این جزیره به چشم می خورد که گردشگران را حیرت زده می کند. لازم به ذکر است که جزیره ی کیش نیز طبیعت زیبا و خیره کننده ای دارد اما در مقایسه با قشم کمرنگتر است .

سفر به کیش یا قشم ، کدام بهتر است

سفر به کیش یا قشم ، کدام بهتر است

اگر به تفریحان مختلف مانند تفریحات آبی و به روز ترین تفریحات دنیا علاقه مندید بهتر است به کیش سفر کنید . چرا که این جزیره امکانات تفریحی قابل توجهی را داراست . علاوه بر این مجتمع های تجاری و انواع هتل های لوکس در کیش نسبت به قشم بیشتر است . اما از دید گردشگران کالاهای جزیره ی قشم قیمت مناسب تری نسبت به کیش دارند. لازم به ذکر است در چند سال اخیر تفریحات متنوعی مانند جت اسکی و قواصی در جزیره ی قشم  ایجاد شده اما به گستردگی کیش نمی باشند . در اخر هم به قیمت تورهای این دو جزیره اشاره می کنیم در ایام نوروز تورهای کیش نسبت به تورهای قشم گران تر هستند.

سفر به کیش یا قشم ، کدام بهتر است

سفر به کیش یا قشم ، کدام بهتر است

  • ۹۷/۰۴/۲۶
  • سحر سعیدی

درباره قشم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی