سفر به مشهد ، کیش و قشم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

هتل قصر الضیافه مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد یکی از بهترین هتل های 5 ستاره مشهد می باشد که دارای موقعیت مکانی منحصر به فردی است چرا که در ضلع شرقی حرم امام رضا و در قسمت ورودی صحن هدایت قرار گرفته و قسمتی از هتل درحرم قرار دارد. این هتل در 2 طبقه و 57 واحد اقامتی با امکانات کامل پذیرای مهمانان می باشد .

فاصله تا حرم امام رضا : واقع در محل

هتل قصر الضیافه مشهد

هتل قصر الضیافه مشهد

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد از هتل های 4 ستاره مشهد می باشد . که دارای امکاناتی شامل سالن کنفرانس، رستوران و کافی شاپ مدرن ، اینترنت بی سیم در تمام طبقات، رستوران سنتی و فضای باز پشت بام، ترانسفر فرودگاهی و تاکسی سرویس اختصاصی، سیستم پخش فیلم و سریال اختصاصی و …. می باشد . هتل اترک با 146 واحد اقامتی پذیرای زائران حرم رضوی می باشد.

فاصله تا حرم امام رضا: 1 دقیقه پیاده

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا یکی از هتل های 4 ستاره مشهد واقع در خیابان امام رضا می باشد. این هتل دارای 110 واحد اقامتی با امکانات کامل می باشد . از جمله امکانات هتل می توان به فروشگاه ، کافی شاپ و رستوران ، سالن کنفرانس ، استخر ، کافی نت ، دسترسی به اینترنت اشاره کرد .

فاصله تا حرم امام رضا : 8 دقیقه پیاده

هتل کیانا مشهد

هتل کیانا مشهد

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد نیز از هتل های 4 ستاره نزدیک به حرم امام رضا (ع) می باشد. با بازسازی صورت گرفته در سال 95 فضاهای اقامتی مطلوب تر از قبل شده است . این هتل دارای 164 واحد اقامتی مجهز می باشد . از جمله مهم ترین امکانات این هتل می توان به کافی شاپ ، رستوران ،  اشاره کرد.

فاصله تا حرم امام رضا : 5 دقیقه پیاده

هتل ایران مشهد

هتل ایران مشهد

هتل جواد مشهد

از هتل های 4 ستاره مشهد واقع در خیابان امام رضا می باشد . این هتل دارای 105 واحد اقامتی با امکانات کامل می باشد . از جمله مهم ترین امکانات هتل جواد فروشگاه و غرفه پارکینگ ماهواره صندوق امانات کافی شاپ رستوران امکانات برای معلولین اینترنت در لابی و اتاق ها و …..

فاصله تا حرم امام رضا : 5 دقیقه پیاده

بهترین هتل های مشهد نزدیک به حرم امام رضا

بهترین هتل های مشهد نزدیک به حرم امام رضا

  • ۹۷/۰۳/۳۰
  • سحر سعیدی

هتل های مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی