سفر به مشهد ، کیش و قشم.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

بهتر است قبل از سفر به جزیره از قیمت اجناس در محل سکونت خود اطلاع پیدا کنید تا در هنگام خرید از مراکز خرید کیش سردرگم نشوید . شاید خرید برخی کالاها از کیش به سود شما نباشد.

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

در روز اول سفر خود خرید عمده انجام ندهید و سعی کنید قیمت و کیفیت کالاها را در بازارهای مختلف بسنجید تا بتوانید جنس با کیفیت و قیمت مطلوب پیدا کنید. ممکن است جنسی را در یک مرکز خرید با قیمت بالا خریداری کنید و سپس در مرکز خرید دیگری همان جنس را با کیفیت بهتر و قیمت ارزان تر ببینید.

قبل اینکه بخواهید از بازاری بازدید کنید بهتر است موقعیت بازارهای کیش را روی نقشه پیدا کنید چرا که اکثر مراکز خرید کیش در نزدیکی هم قرار دارند و می توانید همزمان از آنها دیدن کنید. مثلا مراکز خرید پردیس ۱، پردیس ۲، پانیذ، مرکز تجاری کیش و زیتون  در کنار یکدیگر واقع شده اند .

اگر قصد خرید لوازم برقی و خانگی در کیش را دارید بهتر است از قیمت ها ارزیابی دقیقی داشته باشید که به سختی آوردنشان بیارزد. قیمت لوازم برقی خانگی در کیش از نمایندگی های تهران حدود 30 درصد پایین تر می باشد.

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

وسائل الکترونیکی مانند لبتاب ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ، موبایل و … در این جزیره تفاوت چندانی با نقاط دیگر ایران ندارد. بهتر است در شهر خود قیمت این وسایل را داشته باشید و در زمان خرید این وسایل از فروشنده مهلت استفاده 24 ساعته بگیرید و از آنها بپرسید آیا این وسایل در شهر شما گارنتی دارد یا خیر .

اگر قصد خرید پوشاک از این جزیره را دارید باید بدانید هیچ فروشگاهی شعبه ی برندهای اصلی به طور مستقیم نیستند و مارکهایی مانند (تامی، ورساچی، دیزل، لیوایز، آرمانی، لاگوست، نایکی، آدیداس، کانورس، تیمبرلند، کلارکس، زارا، پوما و …) در این جزیره اوریجینال نمی باشند.

بدون در نظر گرفتن مارک و برند قیمت پوشاک در کیش 10 تا 20 درصد از نقاط دیگر ایران ارزان تر می باشد و با توجه به قیمت آنها کیفیت مطلوبی دارد.

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

به دلیل اینکه جزیره ی کیش دارای اب و هوای مرطوب و گرم می باشد توجه کنید که این رطوبت و گرما روی پوشاک که قصد خرید ان را دارید تاثیر نگذاشته باشد .

لوازم آرایشی و بهداشتی و عطر و ادکلن را از نمایندگی های معتبر خریداری کنید . قیمت آنها 10 تا 30 درصد از نمونه ی مشابه مراکز خرید تهران ارزان تر است .

قیمت شکلات در این جزیره از مناطق دیگر ایران بسیار ارزان تر می باشد . هنگام خرید شکلات در کیش حتما به تاریخ مصر ف ان توجه کنید.

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

سعی کنید روز اخر سفر از مراکز خرید کیش خرید نکنید چرا که ممکن است کالایی نیاز به تعویض داشته باشد اما شما دیگر وقت تعویض نداشته باشید .

در زمان خرید کالا از فروشگاه های بازار باید بسته به خریدتان یک یا چند کارت شرکت در قرعه کشی همان بازار به شما داده شود.

اگر تمایل دارید در قرعه کشی شرکت کنید باید قبل از آغار مراسم قرعه کشی مشخصات خود را در برگه وارد کرده و در صندوق های موجود در بازار بیاندازید.

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

نکات کاربردی برای خرید ارزان در کیش

اگر چند برگه قرعه کشی دارید در همه آنها فقط نام خودتان را وارد نکنید . نام همراهانتان را نیز در برگه بنویسید و به صندوق ها بیاندازید .

به طور کلی بازارها در غروب افتاب قرعه کشی را انجام می دهند برخی از بازارها صبح و ظهر مراسم را انجام می دهند بهتر است از فروشنده زمان قرعه کشی در بازار را بپرسید.

اگر برنده ی قرعه کشی شوید باید کارت شناسایی معتبر و بلیط برگشت را به مسئول قرعه کشی نشان دهید.

  • ۹۷/۰۴/۱۹
  • سحر سعیدی

مراکز خرید کیش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی